Opšti uslovi kupovine
Dobro došli na kancelarijskipribor.rs, mesto gde možete pronaći sve što je potrebno za vašu kancelariju.
Podaci o sedištu firme
Demark d.o.o. Privredno društvo za trgovinu proizvodnju i usluge, Beograd
Autoput za Novi Sad 96A
11080 Beograd-Zemun
PIB: 106609369
MB: 20643625
Šifra delatnosti: 4690
Tel : + 381 11 316 92 17
Tel : + 381 11 316 53 47
Mail : demark@demark.rs
Web: www.kancelarijskipribor.rs
Opis ponuđenih artikala i cena
Ponuda na sajtu www.kancelarijskipribor.rs napravljena je tako da svaki proizvod ima sliku, opis proizvoda i cenu. Artkli koje nudimo razvrstani su po kategorijama, podkategorijama i grupama. Slike i opisi artikla su informativnog karaktera, gotov proizvod se može razlikovati što zavisi isključivo od dobavljača i proizvodjača.
Akcijski artikli vidno su označeni crvenom bojom. Sve cene na sajtu izražene su bez obračunatog PDV-a, sa vidno istaknutim, pored svake cene,: +20% pdv ili +10% pdv.
Dodavanjem artikla u korpu , pa u samom pregledu korpe, biće obračunat konačan iznos za plaćanje, bez ikakvih skrivenih troškova.
Minimalan iznos za porudžbinu robe je 1000 rsd (bez pdv-a)
Dostava robe
Isporuku robe vršimo na teritoriji Republike Srbije: sopstvenim vozilom , putem kurirskih službi ili ličnim preuzimanjem kod nas u magacinu, na adresi Naselje Zemun Polje, Male Pruge 4, Beograd – Zemun.
Isporuku robe našim vozilima ( Beograd ) možete očekivati u roku od 1-3 radnih dana.
Isporuku robe brzom poštom možete očekivati u roku od 2-5 radnih dana.
Isporuku vrši kurirska služba AKS Express ili City Express.
Besplatnu isporuku ostvarujete porudžbinom od 3500 din ( bez pdv-a)
Račun-otpremnica uvek ide uz robu.
Preuzimanje pošiljke
Isporuka robe od strane kuriske službe vrši se u periodu od 8-16 h. Potrebno je , da u tom intervalu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke obavezno pregledajte paket. Ukoliko primetite oštećenja transportne kutije, odbijte prijem pošiljke i molimo odmah nas pozovite, kako bi eventualni problem rešili u što kraćem vremenskom periodu.
Kuriri svaku pošiljku pokušavaju da uruče u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice da ugovorite novi termin isporuke.
Ukoliko isporuka robe ne uspe ni drugi put, pošiljka će se vratiti nama.
Po prijemu vraćene pošiljke mi ćemo vas kontaktirati.
Registrovani kupci imaju dodatne pogodnosti:
Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati. Prilikom ponovne kupovine kupci se samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontaktima se automatski unose u novu porudžbenicu.
Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama
Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;
Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama
Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takodje kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.
Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Način plaćanja
Prilikom porudžbine putem on-line prodavnice možete odabrati nekoliko načina plaćanja:
Pravna lica:
- Virmanski – plaćanje na račun 160-335823-49 Banca Intesa
2. Plaćanje pouzećem
Plaćanje kod nas u objektu: gotovinom ili karticom
3. Plaćanje karticom
Fizička lica:
- Plaćanje pouzećem
Plaćanje kuriru prilikom preuzimanja – gotovinom
Plaćanje kod nas u objektu: gotovinom ili karticom
2. Plaćanje karticom
3. Virmanski – plaćanje na račun 160-335823-49 Banca Intesa
Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa , MasterCard, Amex je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.
Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku.
U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa ad Beograd, procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost ne znatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.
Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme
Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. Za svaku izmenu ili otkaz najbolje je da nas kontaktirate što pre, pozivom na brojeve 011/3169217 , 065/2998298
Otkaz kupovine nakon otpreme/prijema pošiljke
(Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)
Kupac ima pravo da otkaže kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke ali najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga. U tom slučaju kupac snosi troškove isporuke i povrata proizvoda u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda.
Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac za odustajanje od kupovine koji može preuzeti na stranici Reklamacije.
U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i ne preuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu.
Garancija
Demark doo garantuje za kvalitet proizvoda koji su u ponudi na www.kancelarijskipribor.rs
Proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Garantni rok počinje od dana prodaje i važi uz donošenje originalnog računa i garantnog lista koji je pravilno ispunjen od strane prodavca. Davalac garancije u garantnom roku obezbeđuje otklanjanje kvarova ili zamenu proizvoda.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Reklamacije
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
1) Reklamacija po viđenju proizvoda , prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad :
Ukoliko se prilikom viđenja proizvoda, instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen , ukoliko ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2) Reklamacija u garantom roku:
Davalac garancije, obezbeđuje otklanjanje svih nedostataka i kvarova na proizvodu nastalih u garantnom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštovanju tehničkih uputstava. Davalac garancije garantuje popravku, u zakonski propisanom roku, za proizvod koji je u garanciji.
U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, trošak prevoza povrata robe snosiće prodavac.
Ukoliko popravka ne bi bila izvršena u zakonski propisanom roku, proizvod se menja novim ili se vraća novac.
Za sva pitanja vezano za garancije i reklamacije proizvoda, pozovite nas na 011/3169217; 011/3165347, ukoliko je potrebno , rado ćemo vas posavetovati.
Rok za povraćaj novca ili zamenu proizvoda novim je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Demark doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Demark doo će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.
Zaštita privatnosti kupaca
Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obevezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcu i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.